Sunday, April 10, 2011

Ape pulak citer Mentor 5






Serius ckp mmg aku xpenah tgk mentor sblom2

ni..aku mula minat mentor 5 ni sejak aku tgk

kesengalan dan kelawakan para peserta ujibakat kat

tv3 aritu.Haha ade yg satu peserta ni dia nyanyi

stakat ok2 je pastu bleh nk minta keje jd mat

despatch pulak tu selepas xlayak utk jd protege pd

mentor Edry Abdul Halim..perghh gaye dh mcm mat

rempit je aku tgk!



Bg sape yg tgk ujibakat mentor aritu aku boleh

kompem mesti korang gelak sampai pecah perut tgk

gelagat setiap peserta.Ade yg dtg sbb putus cinta

sampai sanggup merayu kat awek die depan tv..ish2

ade pulak yg dtg nk jd makeup artis utk mentor Erra

Fazira..gile ke..berbulu je makeup artis Erra dgr mase

tu..haha lg satu yg aku xfhm sampai ade yg

menangis merayu seboleh boleh nk jd protege.Alasan

sbb nk tolong family,org susah la,terpaksa jual tanah

la utk dtg ujibakat ni.WTF!!!kalau masuk mentor

boleh menjamin masa depan ker??Ramai je artis

pandai nyanyi xkemana pun..



erra bersama protegenya salma



Dr konsert pengenalan sampai sekarang aku

perhatikan protege Erra Fazira iaitu Salma..suara die

mmg suara juara walaupun nama die agak klasik

hehe.Ramai yg mengatakan die xcantik bahkan si

Nas yg rambut busuk tu pun ckp camtu.Salma

xcantik ke?aku tgk ok je mmg la dia xsecantik Siti

Nurhaliza tp penting ke paras rupa dr bakat

nyanyian??arghh persetankan soal cantik ke xcantik

yg penting bakat suara..




shiha bersama mentornye kak pah



Berdasarkan ape yg aku tgk dr minggu ke

minggu..setelah aku tgk protege2 yg lain membuat

persembahan..aku rasa Salma boleh menjadi juara

Mentor 5.Tp Shiha protege kpd Kak Pah akan

memberi saingan yg hebat kpd Salma.Protege2 yg

lain jauh sgt kalau dibandingkan ngan diorang

ni.haha walau mcm mane pon masih awal lg utk

membuat andaian..perjalanan masih jauh..


mentor-mentor di mentor musim 5


Tugas mentor memberi tunjuk ajar kpd

protegenye..Program mentor adalah satu program

pertandingan menyanyi tp apekejadahnye Afdlin

Shauki ni jd mentor?boleh ke dia mengajar

protegenye Ratnah menyanyi sedangkan die sendiri

nyanyi kelaut..kesian aku tgk Ratnah terpaksa bekerja

keras sendiri sbb Afdlin ni sibuk ngan kerja

die..maklumlah diakan penyanyi,pengarah,pelakon

dan mcm2 lg la die nk jd..aku nasihatkan kalo dh jd

mentor tu buat la btol2 jgn nk lepas tgn je..aku xpuas

ati ngan kenyataan Afdlin aritu 'aku dulu pun naik

sendiri dr bawah xde sape2 tolong dan sekarang aku

nk kau naik sendiri dgn usaha kau sendiri'..ape jadah

mentor camni???mmm

No comments:

12 PESERTA GEGAR VAGANZA 4 2017 BERSAMA LAGU TUGASAN MINGGU PERTAMA YG AKAN BERLANGSUNG PADA 29 OKTOBER 2017

GEGAR VAGANZA MUZIM KE-4 NI MENJANJIKAN KELAINAN DENGAN MENAMPILKAN PESERTA YANG LEBIH POPULAR DARI BIDANG LAKONAN DAN PENGACARAAN...GEGAR V...