Monday, April 11, 2011

Polis lg samseng dr mat rempit?

mat rempit cool !!!



Kat tempat aku ni polis terlampau byk sgt sampai 

bersepah-sepah..pendek kate mana je aku lepak 

mesti ada polis(polis bantuan stok yg muda2).Tempat 

yg selalu aku jumpa kat kedai minum.Yg aku 

hairannye setiap kali diorang lepak mesti lebih dr 5 

org.Ape diorang dibayar gaji mmg utk lepak2 kat 

kedai minum ke?..Lepas lepak diorang ronda2 pulak 

ngan motor.Perghh bunyi ekzos motor diorang 

memekak xhingat..mengalahkan motor mat rempit 

pulak.Siap xpakai side mirror lg..boleh pulak diorang 

pakai ekzos bising ngan xpakai side mirror.Kalo bukan 

polis dah lame kene saman ni..btol x?Abes tu camner 

aku nk hormat polis kalau perangai diorang pun same 

je mcm mat rempit?..mat rempit pulak camner xbenci 

polis kalau polis asyik mencari kesalahan mat rempit 

sedangkan dikalangan polis sendiri pun ade mat 

rempit!


motor polis xde no plate!xde side mirror!


ni xkira rempit ke?



Budak lepasan SPM yg cukup2 mkn pun boleh jd 

polis..bukan nk buat citer tp kebanyakan budak2 aku 

yg dulu kaki rempit pun dpt jd polis..yg dulu kemain 

lg Fuck polis la belia benci polis la tp last2 masuk 

polis..tp bukan itu aku nk ckp..aku xfhm btol la ngan 

sistem polis skrg ni..depa ni saje nk tubuhkan 

pasukan polis ala2 samseng ke?sampaikan bekas mat 

rempit pun bleh jd polis..ish2!Btol ckp setiap kali aku 

jumpa polis mesti aku rase cuak sbb muka sekor2 

punya la sombong+bongkak+kerek..





Korang pikir sendirilah sama ada polis mkn rasuah 

atau x!...Apekejadahnye kalau asyik buat road block 

time2 akhir bulan dan awal bulan?Pastu buat road 

block xikot cara yg betul,langsung xde kon,xde 

signboard road block!Selalunye kalau ade operasi je 

baru ade road block(ops sikap,ops rempit ntah ape2 

ops lg lah).Ni belom musim road block dah sibuk nk 

tahan2 org..Ape semua ni??Aku pernah nk terjatuh 

time layan korner bukan sbb aku xbagos tp sbb btol2 

lepas korner ade polis giler duduk tgh2 jalan raya..ni 

kalau aku langgar salah sape?cecite cecite..!




ni lah road block yg betul!




Aku xdelah benci sgt polis..bg aku senang je "kalau 

nk org respect kita,kita kena respect org tu 

dulu..sama la dgn mat rempit..kalau xnk mat rempit 

benci polis,polis pun jgn benci mat 

rempit!!!Kebanyakan polis adalah org Islam,begitu 

jugak mat rempit..bak kate pepatah air yg dicincang 

xkan putus..kita satu agama satu keturunan..polis lg 

samseng dr mat rempit?..sama2 kita renungkan dan 

selamat berpikir..Assalamualaikum!




* jgn jd polis jika anda tidak betul2 baik kerana polis adalah satu pekerjaan yg mulia.Jgn disebabkan nila setitik rosak susu sebelanga !!!

* kalau anda dah buat salah mmg layak utk disaman..so xpayah lah nk rasuah2..si polis pulak jgn ngada2 nk terima rasuah !!!

* jgn buat road block kalau xde operasi..kalau nk buat gak biar dgn cara yg betul..ni kon,papan tanda,apepun xde tiba2 tahan2 org..kalau kena langgar sendiri mau ingat !!!

7 comments:

++nOTy guGUrL++ said...

polis skg x mcm polis dlu2....diorg x terapkan btl2 smangat keje yg btl dlm diri diowg...arwah ayah saya jgk seorg polis malah jika pnjg umurnya skg ni dh jadi sarjan....ayah sya btl2 seorg polis yg dedikasi....lg2 ble ayah hmpir tkorban dlm mnjalankan misi mbanteras jenayah pada tahun 1998...walau hilang salah 1 deria pntng iaitu sblh mata kanannya buta...tp ayah ttp mnjalankan tugasnya dgn btl sbgai polis...saya respek die sgt2...tp skg nie ble btemu jek dgn polis2 kat luar sana lg2 yg muda...baya2 adik saya je...rse meluat....dahla poyo...gatai plak tue...kdg2 samseng2 jalanan kat luar sana to mmber2 polis nie jgk...nk join skuad polis skg nie sng jek....jnji de org dalam...ishh...smpai ble jenayah nak terhapus???

mats3n said...

Takziah tentang ayah awak..respek!!!Jenayah xkan terhapus selagi polis asyik melepak kat kedai minum borak2..mungkin diorang ni masuk polis sekadar nk cr duit bukan niat utk menjaga keamanan negara..tu pasal wujud polis2 sampah!

Anonymous said...

btoi2.. mat rempit blh respek blh lau depa respek mat rempit... kpada polis 'lu langsi lu mati'

mats3n said...

Tu la pasal..polis selalu kacau mat rempit!lepak tasik titiwangsa pun nk kacau ke..mmg sial btol!org nk beriadah pun mau ganggu kaa?!cam mane mat rempit xbenci polis..

fitri said...

polis skrg ni berkerja utk dapat gaji... dan sbb keje dgn kerajan... senang nak bt lone bank...
terjamin mase depan... hahaha...
jawab la kat akhirat nant...

Amirul Ashraf said...

blog hang neyh besh ar bro..thumbs up!follow ak ek

Anonymous said...

babi polis..aq bru pas kne saman xpki helmet sbb nk pegi amik burger yg aq order..kedai tuh dekat jew ngn umh aq..tu pown da mlm dkt2 kul 1..fuck lah polis niy..

12 PESERTA GEGAR VAGANZA 4 2017 BERSAMA LAGU TUGASAN MINGGU PERTAMA YG AKAN BERLANGSUNG PADA 29 OKTOBER 2017

GEGAR VAGANZA MUZIM KE-4 NI MENJANJIKAN KELAINAN DENGAN MENAMPILKAN PESERTA YANG LEBIH POPULAR DARI BIDANG LAKONAN DAN PENGACARAAN...GEGAR V...